مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان از ورود سه فروند هواپیمای بوئینگ به ناوگان این شرکت خبر داد و گفت: خروج سه فروند هواپیمای توپولف تصمیم شرکتی بوده است. به گزارش «تابناک»، خلبان اصغر عبداله‌پور با اشاره به برخی اخبار مبنی بر خروج سه فروند هواپیمای توپولف تابان با دستور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار کرد: به منظور ارتقای ناوگان، تصمیم به جایگزین سه فروند هواپیمای بوئینگ به جای سه فروند هواپیمای توپولف در زمان ریاست سابق هواپیمایی کشوری گرفته شده بود.

وی از ورود نخستین فروند بوئینگ به ناوگان شرکت هواپیمایی تابان در هفته گذشته خبر داد و اعلام کرد: دو فروند هواپیمای دیگر تا بیست روز آینده وارد ناوگان می‌شود. عبداله‌پور خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر درخواست تابان برای خروج سه فروند هواپیمای توپولف را رد کرد و گفت: این شرکت درخواست ورود سه فروند بوئینگ را که با تعلل سازمان هواپیمایی کشوری روبه‌رو شده بود، داشت.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل تابان رعایت ایمنی و استانداردهای پروازی را اولویت نخست شرکت هواپیمایی تابان عنوان کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران، تدابیر جدیدی در پیش گرفته شده است که به زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.