تاجایی که می‌توانستندبه «هیچ» ظلم کردند

ایسنا- عبدالرضا کاهانی گفت: با نمایش «هیچ» در سینما «سروش» مخالفت کردم؛ چون خواهان نمایش فیلم برای مردم بودم.

این کارگردان، اظهار داشت: به‌رغم پیگیری‌هایی که برای نمایش فیلم «هیچ» در سینماهای مردمی جشنواره داشتم، یک نمایش در ساعت ۱۱ شب چهارشنبه در سینما «سروش» برای فیلم گذاشتند.

او در عین حال به دلایل مخالفتش با نمایش فیلم در سینما «سروش» اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه این سینما در اختیار تهیه‌کنندگان است، یک‌سوم بلیت‌های این سالن برای فیلم «هیچ» در اختیار معاونت سینمایی قرار گرفته که من با نمایش آن مخالفت کردم و معتقدم معاونت سینمایی با هزار حرف و حدیث و منت یک نمایش برای خودش گذاشته است؛ درحالی‌که می‌خواستم فیلم برای مردم که دیدن آن حق طبیعی‌ آنها است، به نمایش درآید.

این کارگردان تاکید کرد: متاسفانه در جشنواره تا جایی که توانستند به فیلم «هیچ» و عوامل آن ظلم کردند که هیچ‌وقت آنها را نمی‌بخشم.

وی درباره اکران عمومی این فیلم نیز اظهار داشت: پخش فیلم را به «فیلمیران» سپرده‌ایم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نوروز آن را به نمایش بگذاریم.

کاهانی درباره ممیزی اعمال شده بر فیلم «هیچ» نیز گفت: تعهداتی دادم که بخش‌هایی از فیلم حذف شود و تعهداتی هم از آقای سجادپور گرفتم که بخش‌هایی که به ساختار فیلم لطمه می‌زند، حذف نشود.او اظهار امیدواری کرد، تماشاگرانی که به دنبال دیدن این فیلم در جشنواره بودند، به زودی در اکران عمومی آن را ببینند.