آیت الله نوری همدانی: 70 درصد مردم از گرانی‌ها رنج می‌برند

زریبافان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و جمعی از خانواده‌های شهدای استان تهران و شهر ری با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند. به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا بالاترین و مهم‌ترین خدمت را به انقلاب کردند، گفت: قطره‌قطره خون شهدا هدایای بزرگی بود برای برقراری اسلام و انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی نیز به برکت اقدامات و نیات بزرگ شما خانواده‌های شهدا بود.

نوری همدانی با بیان اینکه مردم ما همانند سال‌های اول انقلاب با همان حرارت و شور در صحنه حاضرند، تاکید کرد: حضور مردم در ۹ دی باعث شد که حوادث روز عاشورا که عده‌ای اغتشاشگر آن را به وجود آوردند و فتنه‌ای که ایجاد شد، خاموش شود.

این مرجع تقلید خطاب به زریبافان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: سلام من را به آقای احمدی نژاد ابلاغ کنید و به او بگویید برای در صحنه نگه داشتن مردم باید آنها را راضی نگه دارید؛ به همین خاطر باید مشکلات گرانی، بیکاری، فقر و تبعیض مرتفع شود. امروز ۷۰ درصد مردم از گرانی قیمت‌ها رنج می‌برند. وی افزود: دشمنان امروز با همه امکانات به ولایت فقیه توجه کرده‌اند و او را مورد آماج حمله خود قرار می‌دهند. برای این‌که فهمیده‌اند کسی که می‌تواند نگهدارنده انقلاب باشد، شخص ولی فقیه است.

نوری همدانی با اشاره به در پیش بودن روز ۲۲ بهمن افزود: این روز، روز خروش است و امسال باید خروش بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد تا ریشه این فتنه‌گران که امروز دیگر چیزی از آنها باقی نمانده است، خشکانده شود.