همکاری مجدد خشایار اعتمادی و بهروز صفاریان

موسیقی ما- خشایار اعتمادی یکی از باسابقه‌ترین خوانندگان پاپ ایران، جدیدترین آلبوم خود را با همکاری بهروز صفاریان به‌زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

اعتمادی دراین‌باره گفت: حدود ۱۴ قطعه آماده کرده‌ایم که در نهایت ۹ قطعه برای قرار گرفتن در آلبوم برگزیده خواهد شد و تنها آماده‌سازی یک قطعه باقی مانده که همزمان با میکس سایر قطعه‌ها انجام می‌شود. تمام تلاش ما این است که این آلبوم تا عید نوروز ۱۳۸۹ آماده انتشار شود، ولی در صورتی که این امر محقق نگردد، قطعا کیفیت کار را به زمان انتشار آن، ترجیح خواهیم داد.

وی که پس از گذشت ۴ سال از انتشار آخرین آلبوم خود، بار دیگر به عرصه موسیقی پاپ بازگشته، اضافه کرد: این آلبوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم، تفاوت چشمگیری با سایر آلبوم‌های من دارد و تمامی عوامل دید مثبتی نسبت به کلیت کار دارند و امیدوارم نتیجه آن برای مخاطبان نیز رضایت‌بخش باشد. خشایار اعتمادی با انتشار اولین آلبوم‌هایش در سال‌های گذشته به شهرت رسید و آثارش با استقبال علاقه‌مندان موسیقی پاپ روبه‌رو شد. او در چند سال گذشته نسبت به سابق کم کارتر بود و ترجیح داد آلبومی را منتشر نکند.

لازم به ذکر است که علاوه بر بهروز صفاریان، رسول رسولی در امر آهنگ و تنظیم، روزبه بمانی و خانم پدیده در بخش ترانه‌سرایی، محمد موسوی در زمینه صدابرداری و... او را در تهیه این آلبوم یاری می‌کنند.