حسینیان استعفای خود را پس گرفت

خبرگزاری فارس اعلام کرد: کمتر از یک هفته پس از انتشار غیررسمی نامه استعفا، روح‌الله حسینیان، نماینده تهران تقاضای استعفای خود از نمایندگی مجلس را پس گرفت. آن گونه که خبرگزاری فارس نوشته است، وی روز چهارشنبه ۲۳ دی ماه، «پس از دیدار با یک مقام بلند پایه» تقاضای استعفای خود را پس گرفته است.

حمید رسایی دیگر نماینده تهران در مجلس در این خصوص اظهار داشت: طی چند روز گذشته برخی از دوستان با وی صحبت کردند و گفتند که حضورشان در مجلس تاثیرگذار و نقش‌آفرین بوده است. وی بر همین اساس در تبیین چرایی تقاضای استعفای روح‌الله حسینیان از نمایندگی مجلس عنوان کرد که این تقاضا از باب «امر به معروف» و «نهی از منکر» بود که نتایج خود را نیز در برداشت.

رسایی همچنین تصریح کرد: حسینیان روز گذشته پس از ملاقاتی که با یکی از مقامات بلندپایه داشت، نتیجه این جلسه منتهی به پس گرفتن تقاضای استعفای وی شده است؛ پس از این دیدار، وی نه تنها در مجلس باقی خواهد ماند، بلکه «محکم‌تر»، «قوی‌تر» و «استوارتر» از گذشته در فعالیت‌های پارلمان حضور خواهد یافت.

نماینده تهران در خاتمه از نشست خبری روح‌الله حسینیان با رسانه‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت که به زودی نیز آقای حسینیان در خصوص این مساله با رسانه‌های مختلف صحبت خواهد کرد.