«هفت خوان رستم» و «بابا نشاط» سال آینده روی صحنه

مهر- پری صابری از اجرای نمایش «هفت خوان رستم» و «بابا نشاط» در تالار وحدت و تماشاخانه ایرانشهر خبر داد. صابری درباره اجرای نمایش «هفت خوان رستم» گفت: طبق قول‌هایی که داده شده، قرار است نمایش «هفت خوان رستم» را فروردین و اردیبهشت‌ماه سال ۸۹ در تالار وحدت به صحنه ببرم. قرار است به زودی مذاکرات و عقد قرارداد اجرای نمایش انجام شود. پیش از این نیز نمایش «هفت خوان رستم» را به صحنه بردم که بدون تغییر خاصی نمایش را در سال آینده اجرا می‌کنم.

وی درباره اجرای نمایش «بابا نشاط» افزود: خیلی دوست داشتم نمایش «بابا نشاط» را اجرا کنم. به همین خاطر قصد دارم سال آینده نمایش «بابا نشاط» را در صورت امکان در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرم. البته هنوز وضعیت اجرای نمایش قطعی نشده و قرار است با آقای مجید جوزانی در این باره مذاکراتی داشته باشم و در صورت امکان «بابا نشاط» را در سالن شماره دو ایرانشهر به صحنه ببرم.صابری نمایش «هفت خوان رستم» را که تلفیقی از تکنیک‌ ویدئو آرت با نقالی و آئین‌های زورخانه‌ای است، با حضور بازیگرانی چون محمد احدی،‌ پرویز بزرگی و ایده ابوطالبی تیر و مردادماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه برد.

پری صابری کارگردان تئاتر، نمایشنامه‌نویس و نویسنده رمان اهل کرمان است. او گروه تئاتر پاسارگاد را ایجاد کرد و تالار مولوی را در تهران تاسیس کرد. صابری نشان لژیون دونور فرانسه را در سال ۲۰۰۴ دریافت کرد.