فرمانده کل سپاه: اسرائیل به شدت از حمله به‌ایران در هراس است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی‌ایران تاکید کرد: رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به شدت از حمله به‌ایران در هراس است.

به گزارش‌ایرنا، سردار سرلشگر «محمدعلی جعفری» در اجتماع بسیجیان چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی‌(ره) شهرکرد افزود: رژیم منفور اسرائیل نگران حمله به ‌ایران است و ترس بزرگی از ‌ایران دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ‌به ‌این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ سخت دیگر به اهداف شوم و پلید خود نخواهند رسید؛ از همین رو تهدید علیه انقلاب اسلامی‌ ایران را رها نمی‌کنند.

جعفری یادآور شد: آنها به دنبال تشدید ناامنی، تحریم و توطئه اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ‌هستند؛ اما ملت‌ایران آمادگی همه جانبه علیه تهدیدات مختلف دشمنان انقلاب اسلامی‌ایران را کسب کرده است. وی تصریح کرد: آمادگی یکسویه نظامی‌دیگر پاسخگوی تهدیدات متنوع دشمنان علیه جمهوری اسلامی‌نیست و امروز وظیفه آحاد مردم‌ ایران به ویژه بسیجیان حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی‌ایران است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ایران با برشمردن ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی‌مبتنی بر فرهنگ مهدویت و عاشورا تاکید کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند مردم را از مسیر الهی و انقلاب اسلامی‌دور و خارج کنند. جعفری یادآور شد:‌این عده با ترویج رفاه‌طلبی و دنیاطلبی و با بهره‌گیری از فرهنگ غرب و براساس نظام جهانی غرب،مردم را در مسیر دنیاطلبی قرار می‌دهند. وی تاکید کرد: برخی از خواص و سیاسیون نیز توصیه می‌کنند که انقلاب اسلامی‌درمسیر نظام جهانی غرب که برمبنای زور و ظلم بنا شده است قرار گیرد که ‌این افراد اهداف اصلی انقلاب اسلامی‌ایران را گم کرده‌اند.

جعفری به بازخوانی طرح یکی ازنظریه پردازان غربی در اورشیلم درباره انقلاب اسلامی‌پرداخت و افزود: در ‌این نظریه شیعه به مثابه یک پرنده دراوج عنوان شده و مهدویت و انتظار و عاشورا و شهادت طلبی دو بال اوجگیری ‌این پرنده است.

وی یادآور شد: این نظریه پرداز غربی همچنین ولایت فقیه را زره نفوذ‌ناپذیر انقلاب اسلامی ‌ایران توصیف کرده است.