داریوش فرهنگ: مترجم افکار دیگران در اثرم نیستم

«داریوش فرهنگ» گفت: دلم می‌خواست روزی که به تئاتر برمی‌گردم، اثری را که با تمام وجود دوست می‌دارم ارائه دهم و مترجم افکار دیگران نباشم. وی ادامه داد: متاسفانه در طی این سال‌ها تئاتر همواره با بحران‌های اقتصادی، فضا و غیره روبه‌رو بوده است و مشکل در تئاتر گویا امری جدایی‌ناپذیر است. دلم می‌خواست روزی که به تئاتر برمی‌گشتم، اثری را که با تمام وجود دوست می‌دارم ارائه دهم و مترجم افکار دیگران نباشم. بزرگداشت ارجمند و برجی در جشنواره فیلم فجر

در بیست‌وهشتیمن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کنار برپایی بزرگداشت اسحق خانزادی، محمدتقی پاک‌سیما و امیر قویدل، بزرگداشت داریوش ارجمند و رضا برجی نیز برپا می‌شود. روابط عمومی جشنواره، در این دوره از جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: بزرگداشت «داریوش ارجمند» بازیگر سینما، «امیر قویدل» نویسنده و کارگردان فقید سینما، «اسحاق خانزادی» صدابردار پیشکسوت سینما، «محمدتقی پاک‌سیما» مدیر فیلمبرداری و «رضا برجی» کارگردان و مستندساز برگزار خواهد شد.

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

پیش فروش بلیت‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از روز جمعه ۲۵ دی ماه جاری به صورت اینترنتی آغاز می‌شود. روابط عمومی جشنواره اعلام کرد: جهت رفاه حال مخاطبان حرفه‌ای جشنواره (هنرمندان، اهالی رسانه و دانشجویان) و استفاده بهتر از برنامه‌های جشنواره امسال بخشی از بلیت‌های این رویداد به صورت اینترنتی پیش فروش می‌شود. دانشجویان، اهالی رسانه و هنرمندان می‌توانند در طول روزهای ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.fajrticket.ir و www.fajrticket.com با تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت وجه توسط کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب، نسبت به خرید بلیت‌های موردنظر خود اقدام کنند. دانشجویان، اهالی رسانه و هنرمندان پس از خرید اینترنتی و دریافت کد رهگیری می‌توانند در روزهای ۲۸ دی‌ماه تا اول بهمن ماه برای دریافت بلیت‌های خود با در دست داشتن کد رهگیری سامانه، کارت ملی و کارت شناسایی مربوط به گروه خود به پردیس سینمایی ملت واقع در ضلع جنوبی پارک ملت مراجعه نمایند.

«تسویه حساب» در ۴ رشته شانس دریافت سیمرغ دارد

«محمد نیک‌بین» تهیه‌کننده فیلم سینمایی تسویه حساب با ابراز خوشحالی از حضور این فیلم در بخش مسابقه فیلم فجر و رفع توقیف سه ساله این فیلم، گفت: «تسویه حساب» در رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و فیلمبرداری شانس کسب سیمرغ دارد. بلافاصله بعد از اعلام نام «تسویه حساب» در بین آثار بخش مسابقه سینمایی ایران جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر، تماس‌های متعددی با من گرفته شده است که آیا این فیلم رفع توقیف شده است یا خیر که صحبت‌های اولیه مبنی بر رفع توقیف فیلم است، اما هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.