کتاب‌های بهرام صادقی دوباره منتشر شدند

ایسنا- کتاب‌های بهرام صادقی دوباره منتشر شدند.

مجموعه داستان «سنگر و قمقمه‌های خالی» که از هشت سال پیش چاپش به پایان رسیده و تجدید چاپ نشده بود، به تازگی با ویراست کامل از سوی نشر کتاب زمان به چاپ دوم رسیده است.

از سوی دیگر، تنها رمان منتشرشده این داستان‌نویس با نام «ملکوت» از سوی نشر یادشده به چاپ نهم رسیده است. «ملکوت» در دهه‌های اخیر یک‌ بار در سال ۷۹ و بار دیگر در سال ۸۶ تجدید چاپ شده بود.

به گفته خانواده صادقی، با وجود به اتمام رسیدن چاپ این آثار، ناشر آنها را تجدید چاپ نمی‌کرد، که به تازگی دوباره‌ منتشر شده‌اند. چندی پیش نیز رمان «ملکوت» با عنوان «Le pays du Non-Où» در ۱۹۴ صفحه با ترجمه ژولی دووینیو از سوی انتشارات اوب (L'Aube) فرانسه در این کشور منتشر شد، که به گفته خانواده صادقی، فرمی از سوی ناشر این اثر برای آنها ارسال شد و قرار بود به همراه چند جلد از ترجمه کتاب، مبلغی به عنوان کپی‌رایت آن ارسال شود که این اتفاق نیفتاده است. بهرام صادقی ۱۸ دی‌ماه سال ۱۳۱۵ در نجف‌آباد اصفهان به‌دنیا آمد. در سال ۱۳۳۴ در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شد و اولین داستان خود را با نام «فردا در راه است» در سال ۱۳۳۵ در مجله سخن به‌چاپ رساند. این نویسنده ۱۲ آذرماه سال ۱۳۶۳ در حالی‌که به‌عنوان پزشک در یکی از درمانگاه‌های کرج مشغول به‌کار بود، بر اثر ایست قلبی درگذشت.