اپوزیسیون داخل نظام به قانون اساسی و منافع ملی توجه دارد

یک عضو شورای مرکزی جامعه‌ اسلامی مهندسین گفت: مرزبندی بین نیروهای داخل و خارج از نظام باید براساس اعتقاد به ولایت فقیه، قانون اساسی و منافع ملی ‌ایجاد شود. غلامحســـین امیـــری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی‌ایران قانون اساسی به عنوان یک میثاق ملی روابط بین تشکل‌ها و شخصیت‌ها را مشخص می‌کند و محوریت تمام سیاست‌گذاری‌ها با مقام عظمای ولایت فقیه است.

وی با بیان‌این‌که «تمام گروه‌هایی که خود را در داخل نظام می‌دانند باید بر اساس قانون اساسی و منافع ملی حرکت کنند و اقداماتی انجام ندهند که امنیت داخلی کشور را به خطر اندازند» ادامه داد: جریان فتنه و آشوبی که‌ایجاد شده حد و مرزی نمی‌شناسد و وابستگی خود را به سران استکبار با اقداماتی که روز عاشورا انجام داد، مشخص کرد.

وی هم‌چنین با بیان‌این‌که «ما با اپوزیسیون خارج و داخل از نظام مواجه هستیم» گفت: اپوزیسیون داخل نظام به قانون اساسی و منافع ملی توجه دارد و در‌این راستا باید حرکت کنند؛ گرچه ممکن است که انتقادات و اشکالاتی به دولت داشته باشند.

این عضو شورای مرکزی جامعه‌ اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌توانند بر اساس منافع ملی کشور و از مجراهایی که وجود دارد، مرزبندی خود را با اپوزیسیون خارج از نظام که به قانون اساسی و منافع ملی توجه ندارد، مشخص و دیدگاه‌های خود را بیان کنند و در رفتارها و موضع‌گیری‌ها خود به منافع و مصلحت کشور توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: کسانی که در روز عاشورا اقدام به حرمت‌شکنی کردند، منافق و ساختارشکن هستند.