نماینده تهران در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به تداوم ‌فعالیت رییس دبیرخانه کنفرانس انقلاب اسلامی فلسطین انتقاد کرد. به گزارش فارس، مهدی کوچک‌زاده در جلسه علنی چهارشنبه گذشته مجلس در تذکری آیین‌نامه‌ای با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ جرمی بالاتر از زیر سوال بردن اصل انتخابات نیست، اظهار داشت: رییس دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین توسط رییس مجلس انتخاب می‌شود.

وی افزود: این توجیه‌پذیر نیست که کسی که مسوولیتی تحت عنوان کمیته صیانت از آرا داشته باشد و خود یکی از چهره‌های اصلی زیر سوال بردن انتخابات بوده، ریاست دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین را که از سوی شما رییس مجلس منصوب می‌شود، برعهده داشته باشد. از شما می‌خواهم به این موضوع ترتیب اثر دهید. لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت: فردی که مسوولیت این کار را بر عهده دارد از مجلس هفتم این مسوولیت را داشته و برای انتصاب آن هم با رهبر مشورت شده است. وی افزود: ما هم در این زمینه مشورت می‌کنیم و نظر شما را دنبال کنیم. در حال حاضر علی اکبر محتشمی پور

رییس دبیرخانه کنفرانس حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین را برعهده دارد. وی رییس کمیته صیانت از آرا در ستاد میر‌حسین موسوی و از حامیان وی بوده است.