هنوز جوهر قلم یک طرح خشک نشده مردم ما فرش زیر پای خود را فروخته‌اند

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه عرصه‌ سیاسی ما دچار سیاست‌زدگی و جامعه‌ ما از سیاست زده شده‌ است، گفت: «دنیادوستی» برخی مسوولان و ترجیح منافع خود بر دیگران، دلیل اصلی این سیاست‌زدگی است. سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با «ایسنا» افزود: سیاست‌زدگی را می‌توان در بخش‌های حاکم جامعه دید، نه اکثریت مردم؛ زیرا این بخش بر اساس سیاست‌های مورد نظر خود تمام مسائل را تعبیر و تفسیر می‌کند.

این نماینده‌ سابق مجلس با تاکید بر این‌که جامعه‌ مردمی، از سیاست‌، زده شده، نه سیاست‌زده، گفت: متاسفانه این ذهنیت در جامعه ما به وجود آمده که هر بار به صحنه می‌آید، نتیجه‌ای که می‌خواهد حاصل نمی‌شود؛ به عنوان مثال هنوز جوهر قلم یک طرح خشک نشده، مردم ما فرش زیر پای خود را فروخته‌اند و پول‌ها را واریز کرده‌اند، اما جز سرگردانی چیزی ندیده‌اند؛ این‌هاست که ملت ما را از سیاست زده کرده است؛ در واقع آن‌ها که همه چیز را سیاه و سفید می‌بینند، دچار سیاست‌زدگی شده‌اند.

جلودارزاده افزود: وقتی از مردم حتی در دورترین نقاط کشور دعوت می‌کنیم پای صندوق‌های رای حاضر شوند و شاهد مشارکت میلیونی آنها هستیم، اما پس از آن، شاهد صحنه‌های غم‌انگیز انشقاق سیاسی ملت به دست یکدیگر هستیم، آیا نباید به آنها حق داد که از سیاست دور و زده شوند.

وی همچنین با انتقاد از آنچه آن را به کار گماردن افراد کم‌تجربه خواند این امر را از مهم‌ترین دلایل سیاست‌زدگی برشمرد که بسیار عواقب ناخوشایندی دارد. جلودارزاده در پایان گفت: مشکلات امروز ما مانند بیماری سرطانی شده که بیماری خود را نمی‌پذیرد.