احکام برادر زهرا رهنورد و سعید لیلاز صادر شد

وکیل مدافع شاپور کاظمی و سعید لیلاز از صدور حکم دادگاه بدوی موکلان خود خبر داد. بر این اساس سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع شاپور کاظمی برادر همسر میر حسین موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتمام رسیدگی‌ها در خصوص اتهامات موکل خود گفت: دادگاه بدوی در خصوص اتهامات کاظمی حکم تحمل یک سال حبس تعزیری را صادر کرده است. وکیل مدافع کاظمی در ادامه تصریح کرد: حضور در تجمعات غیر قانونی از جمله اتهامات موکلم است. گفتنی است که شاپور کاظمی پنج‌شنبه هفته‌ گذشته با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی از زندان آزاد شده بود.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع سعید لیلاز همچنین با اشاره به اتمام رسیدگی‌ها درباره پرونده این موکل خود گفت: دادگاه بدوی در خصوص اتهامات لیلاز حکم تحمل ۹ سال حبس تعزیری را صادر کرده است.

وی افزود: این حکم کتبا به بنده ابلاغ نشده ولی شفاها آن را به بنده اعلام کرده‌اند و از زمان ابلاغ رسمی حکم، ما ۲۰ روز فرصت برای اعتراض به حکم صادره دادگاه بدوی داریم که نسبت به این حکم اعتراض هم خواهیم کرد. وکیل مدافع لیلاز در ادامه با بیان اینکه دادگاه با تبدیل قرار لیلاز موافقت نکرده است، تصریح کرد: حضور در تجمعات غیر قانونی و نگهداری اسناد طبقه بندی شده از جمله اتهامات لیلاز است.