16 طراح ایرانی در بین منتخبان یک نمایشگاه خارجی

ایلنا- فهرست اسامی منتخبان سه سالانه پوستر ترناوا اسلواکی منتشر شد.

سه سالانه پوستر ترناوا ۲۰۰۹، نمایشگاهی شامل پوسترهایی است که از مارس ۲۰۰۶ تا ۱۵ مه ۲۰۰۹ خلق شده و در یک مسابقه بین‌المللی عمومی به رقابت می‌پردازند. برگزارکنندگان این رویداد اعلام می‌دارند که با تکیه بر اعتبار هفده ساله این رویداد در جهت حمایت از ارزش‌های سنتی مورد احترام از سوی جامعه بین‌المللی طراحی گرافیک کوشیده و در عین حال نوآوری را که خصوصیت بارز گرافیک امروز دنیا است، بازتاب می‌دهند.

سه سالانه پوستر ترناوا در سال ۲۰۰۹ با معرفی یک بخش جدید که طراحی سایت‌های اینترنتی است، امکانات انتشار اطلاعات را در دو فضای عمومی و بصری مورد استفاده قرار می‌دهد. با افزوده شدن این بخش به سه سالانه، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها روشن‌تر گشته و همچنین مواجهه این دو مدیوم، خصوصیات رایج هر یک و نیز مناسبات مشترکشان را روشن می‌سازد.

در فهرست افراد حاضر در این دوسالانه، نام ۱۶ طراح ایرانی نیز وجود دارد که عبارتند از مسعود آقایی، مهدی روشنایی، محمد جمشیدی، پیمان پورحسین، حسین عبدالمحمدزاده، آریا کسایی، شهرزاد چنگلوایی، هما دلورای، ایمان راد، فرهاد فزونی، امین فرحمندزاد، مهدی سعیدی، بهراد جوانبخت، مهدی مهدیان، وحید عرفانیان و حسین یزدی.