قالیباف:‌ لایحه یارانه‌ها 8‌هزار میلیارد تومان به هزینه‌های شهرداری‌ها می‌افزاید

شهردار تهران گفت: با هدفمند کردن یارانه‌ها در سال ۸‌هزار میلیارد تومان هزینه شهرداری‌ها افزایش می‌یابد که با صحبت‌های انجام شده با مجلس، شهرداری جزو سازمان‌هایی شده است که دولت این ۸‌هزار میلیارد تومان آن را جبران خواهد کرد. قالیباف تصریح کرد: قبل از اینکه این لایحه در مجلس مطرح شود با دوستانی که در کمیسیون مربوطه بودند به این موضوع اشاره کردم که یک قانون و تصمیم خوب اگر به درستی ساز و کار آن فراهم نشود می‌تواند معضلات فراوانی داشته باشد. به اعتقاد شهردار تهران همکاری خوب بین دولت و مجلس برای اجرای این کار لازم است. وی با اشاره به اینکه با هدفمند کردن یارانه‌ها در سال ۸‌هزار میلیارد تومان هزینه شهرداری افزایش می‌یابد، گفت: با صحبت‌های انجام شده با مجلس شهرداری جزو سازمان‌هایی شده است که دولت این ۸‌هزار میلیارد تومان آن را جبران خواهد کرد.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف روز گذشته در مراسم افتتاح ۴۲‌پروژه عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۷‌شهرداری تهران با اشاره به اینکه توجه به مسائل عمرانی و خدماتی در شهر مهم است، گفت: همه وقت و ذهن ما متوجه این موضوع است و آثار آن را شهروندان عزیز در محلات و مناطق خود مشاهده می‌کنند.

شهردار تهران با بیان این که نمی‌خواهم بگویم همه کارها به درستی انجام شده است، اظهار داشت:‌ البته نواقصی در کار وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم. قالیباف ادامه داد: تمام اقداماتی که در حوزه ماموریت شهرداری تهران است تلاش می‌کنیم تا به درستی انجام و کاری روی زمین نماند.

وی به احداث تونل توحید اشاره کرد و ادامه داد: این تونل در بحث سازه، فنی، اقتصادی، حجم کاری، سرعت، کیفیت، بدون شک یکی از افتخارات این دوره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. رسانه ملی باید بتواند در این دوره اعتماد ملی را برقرار کند وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دور جدید فعالیت ضرغامی در صدا و سیما گفت: رسانه ملی در شرایط سختی قرار گرفته است قبلا نیز به آقای ضرغامی گفتم که کار شما به گونه‌ای است که خیلی از مردم، مجموعه‌ها و حتی مسوولان از شما توقع دارند و سختی کار شما را درک نمی‌کنند. قالیباف ادامه داد: رسانه ملی باید بتواند در این دوره اعتماد ملی را برقرار کند.