انتقاد ائمه جمعه تهران از ضرغامی

شماری از ائمه جمعه استان تهران با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از کم‌توجهی صدا و سیما نسبت به پوشش اخبار نماز جمعه‌های شهرستان‌های استان تهران انتقاد کردند. به گزارش رسا، در نامه ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران آمده است: جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران زیدعزه با عرض سلام و ارادت و آرزوی توفیق جنابعالی، همان طور که مستحضرید: نماز جمعه به فرموده حضرت امام (ره) از عنایات حق تعالی بر جمهوری اسلامی بوده و اهتمام نسبت به آن و تشویق مردم برای حضور در این فرضیه عبادی، سیاسی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله بوده است.

پرسش اساسی این است که آیا سهم نمازهای جمعه شهرستان‌های استان تهران از شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی که تعلق به تهران و شهرستان‌های آن دارد چیست؟ و این در حالی است که دقایق طولانی به برخی خبرهای غیرضروری و کم فایده اختصاص می‌یابد. آیا واقعا اهتمام به نماز جمعه بعنوان مهمترین سنگر نظام اسلامی و مورد توصیه حضرت امام (ره) و رهبری مدظله این است؟ لذا بدین وسیله از حضرت عالی درخواست می شود دستور فرمایید، در این شرایطی که در مبارزه با تهاجم نرم دشمن، بیش از هر زمانی نیاز به تقویت سنگر نمازجمعه و تشویق همگان خصوصا جوانان در این عبادت عظیم داریم در این برخورد ناصواب تجدید نظر صورت گرفته و حق نمازهای جمعه شهرستان‌های استان تهران ادا گردد.