کتاب تازه فرامرز محمدی پور منتشر شد

نگاه سوم- «دلم را بخشیدم به دریا» عنوان تازه‌ترین مجموعه شعر فرامرز محمدی‌پور است که اخیرا توسط حوزه هنری منتشر و به ویترین کتابفروشی‌ها رسیده است‌. این کتاب ۳۹ شعر شاعر را در برمی‌گیرد که در سال‌های اخیر سروده شده‌اند. طبیعت گرایی و بازتاب دغدغه‌های زندگی انسان امروزی مهمترین ویژگی این کتاب را تشکیل می‌دهد. محمدی پور سعی می‌کند با زبانی ساده با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و ازهرگونه پیچیده نویسی پرهیز می‌کند.

در مقدمه این کتاب آمده است: «شعراو ریشه در اعتقادات و تفکرات عمومی‌اجتماع و مردمی‌دارد که با آنها همزیستی می‌کندو این همزیستی بدون بازی زبانی و در آمیختگی عناصر فرمی‌وارداتی تصویر می‌شود. تصویری زنده و پویا که می‌تواند اینجایی بودن شاعر را برای مخاطب اشکار کند.»

این کتاب دومین مجموعه شعر مستقل شاعر است که منتشر شده و پیش از آن مجموعه «پیشانی بهار» به دست علاقه‌مندان رسیده بود.البته محمدی‌پور کتاب‌های دیگری را در حوزه شعر گرد‌آوری کرده که سال‌ها پیش چاپ شده اند.

از کتاب‌های دردست انتشار این شاعر می‌توان به مجموعه پژوهشی «عینک‌های سرخ»، مجموعه مقالات و نقد‌های ادبی و سه مجموعه شعر «لبخند زندگی»، «نرگس بارانی» و «دو بیتی‌‌ها» اشاره کرد.

فرامرز محمدی پور از شاعران گیلانی است که علاوه بر شعر در زمینه‌های روز نامه نگاری‌، تحقیق و معلمی نیز فعالیت دارد.