تئاتر پارس برای همیشه فراموش شد

ایلنا- تئاتر پارس این مرکز هنری که نزدیک به ۳۰‌سال میزبان هنر هنرمندان ایرانی بوده است، سومین ماه سکوت خود را پشت سر می‌گذارد و حتی مسوولان این سکوت را باور کرده‌اند و دیگر تلاشی برای زنده کردن دوباره این مرکز هنری انجام نمی‌دهند. معصومه ملکی مدیر تئاتر پارس می‌گوید: ما تمام تلاش خود را برای اینکه چراغ تئاتر پارس خاموش نشود انجام دادیم و با چنگ و دندان آن را نگه داشتیم؛ ‌اما متاسفانه قدرت تئاتر پارس آنقدر نبود که بتواند مقابل بدخواهان بایستد. ملکی در ادامه گفت: از آن تاریخی که تئاتر پارس بسته شد رسانه‌ها و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این زمینه سکوت کردند و به گونه‌ای رفتار کردند که آن را به فراموشی بسپارند این بی‌اهمیتی در حالی است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ما این وعده را داده بود که ملکی را با تئاتر پارس معاوضه کند و باعث راه‌اندازی مجدد تئاتر پارس باشد؛ اما هنوز بعد از سه ماه خبری از هیچ یک از مسوولان مربوطه نیست.

وی ادامه داد‌: تئاتر پارس این مرکز هنری سه ماه است که دیگر میزبان شور و هیجان هنرمندان و هنر دوستان نیست، صندلی‌های آن دیگر انتظار کسی را نمی‌کشند و صحنه دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

پیش‌ترها هم مدیر تئاتر پارس با اعلام اینکه این سالن بدون کمک و حمایت مسوولان به زودی به پایان خط می‌رسد، خواستار اختصاص بخشی از بودجه تئاتر برای بازسازی و احیای یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های نمایشی تهران شده بود.