روز چهارشنبه اعضای فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی به دیدار علما و مراجع قم رفتند تا در رابطه با خطر افراطی‌گری در کشور با آنان گفت‌وگو کنند. داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) در گفت‌وگو با «ایلنا» با بیان این مطلب تاکید کرد: روز چهارشنبه به دیدار آیات عظام صافی‌گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، صانعی و موسوی‌اردبیلی رفتند و آنان را از نزدیک در جریان فعالیت‌های این فراکسیون و اهداف آن قرار دادند.

وی افزود: پس از بحث و ارائه گزارش در رابطه با فعالیت‌های این فراکسیون در مجلس، اعضا به بیان دغدغه‌های خویش از مسائل جاری کشور و خطر افراط‌گری در جامعه صحبت کردند. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افراطی‌گری به عنوان یک آسیب جدی در کشور تشریح شد و از مراجع خواسته شد دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیشتر ابراز کنند. وی ادامه داد: همچنین در این دیدارها ارتباط با ضرورت ایجاد وحدت ملی و آشتی در میان آحاد مردم به ویژه نخبگان نیز بحث و گفت‌وگو شد.

نماینده مردم ایلام تاکید کرد: اعضا همچنین به دیدار آیت‌الله بیات‌زنجانی در بیمارستان رفتند و از ایشان عیادت کردند. قنبری همچنین از دیدار اعضای فراکسیون خط امام با آیت‌الله شهرستانی، نمانیده آیت‌الله سیستانی در قم خبر داد.