جنایی‌نویس مشهور چهل میلیون دلار خسارت خواست

رمان‌نویس جنایی «پاتریشیا کورن‌ول» از مشاوران و حسابداران تجاری‌اش برای از دست رفتن چهل میلیون دلار از پول‌های خود و همسرش «استیسی گرابر» شکایت کرد.

به گزارش دیلی بیست، کورن ول ادعا کرد که یک شرکت مدیریت مالی در نیویورک، باید چهل میلیون دلار خسارت پول از دست رفته‌اش را بدهد. پاتریشیا که از محاسبه دارایی‌هایش ناتوان شده بود تصمیم گرفت تا شکایت خود را به دادگاه ایالتی بوستون ارائه کند.

این در حالی است که اتهاماتی که کورن ول به مشاورانش وارد کرده از نظر آنها نادرست است و آنها معتقدند که خود او در هزینه کردن پولش درست عمل نکرده؛ از جمله این که در اداره درست اموال اجاره‌ای، کارهای ساختمانی و پرداخت مالیات، بی‌توجهی کرده است. مشاور او می‌گوید: در یک مورد خانم کورن‌ول چکی به مبلغ پنج هزار دلار برای دختری یهودی نوشت که هرگز او را ملاقات نکرده بود. پاتریشیا کورنول نویسنده ۵۱ ساله آمریکایی است که بیشتر به خاطر انتشار رمان های جنایی معروف است. «کورن‌ول» خالق شخصیت دکتر «کی اسکارپتا» است که در پانزده رمان او حضور دارد و پزشک و پاتولوژیستی است که در یک آزمایشگاه کار می کند. کورن‌ول که هفدهمین رمانش را با نام «عامل اسکارپتا» سال پیش منتشر کرده، از نویسندگان پرفروش است. این رمان توجه آنجلیا جولی ستاره سینما را به خود جلب کرده و او را در فهرست تهیه کنندگان این فیلم قرار داده است.