جشنواره تئاتر بانوان امری لازم برای نمایش ایران است

عزت‌الله انتظامی، برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان تئاتر بانوان را امری لازم و مفیدفایده برای هنر تئاتر کشور دانست.

عزت‌اله انتظامی با اعلام این مطلب گفت: هر اقدامی که در راستای شکوفایی هنر تئاتر در جامعه صورت گیرد مفید و قابل احترام است. برگزاری جشنواره تئاتر بانوان نیز از این قاعده مستثنا نیست و می‌تواند در نهادینه شدن تئاتر در کشور موثر باشد.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من، جشنواره تئاتر بانوان همچون جشنواره‌های تئاتر فجر، کودک و نوجوان، عروسکی و غیره، دارای اهمیت است و می بایست وجود داشته باشد. عرصه تئاتر بانوان می‌تواند در جذب هنرمندان زن و به نمایش گذاشتن توانمندی آنها در زمینه‌های هنر نمایش موفق باشد.

انتظامی خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر بانوان با پرداخت به مسائل مربوط به بانوان گامی دیگر در جهت تئاتر کشور برداشته و باید توجه بیشتری به آن شود. شهرداری در این راه پیشگام بوده و امید است که دیگر نهادها نیز در حمایت از این جشنواره برآیند.

هشتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان به همت معاونت هنری و مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) از ۲۸ آبان ماه در فرهنگسراها، بوستان‌ها و سالن‌های نمایشی شهر تهران آغاز خواهد شد.