انتقاد لاریجانی از شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین

رییس مجلس با انتقاد از شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین تاکید کرد: باید توجه را به سمت آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان شناخته شده ملت برد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، علی لاریجانی، نماینده مردم قم که روز پنج شنبه در مراسم افتتاح و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر قم حاضر شده بود، در سخنانی با انتقاد از برخی حرکت‌ها در کشور اظهار کرد: چه معنا دارد برخی روی شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل خط می‌زنند و شعار مرگ بر چین و روسیه می‌دهند؟ بهتر است کسانی که تلاش می‌کنند برخی شعارها را به سمت روسیه و چین ببرند، توجه خودشان را به آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان شناخته شده ملت قرار دهند؛ چرا که سابقه دشمنی آنها در طول تاریخ برای ما روشن است.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در شرایط کنونی نیز این حرکت ادامه دارد و ایران اسناد متقنی مبنی بر دخالت آمریکا در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان دارد. رییس مجلس به در پیش بودن ۱۳ آبان در شناخت منطقه و حوادث پیرامونی آن تاکید کرد و گفت: صدای مبارزه با آمریکا صدای استقلال و پایداری ملت ایران است.

لاریجانی افزود: باید توجه داشت مسائل کشور ما از طریق درایت نسبت به حوادث داخلی، منطقه‌ای و پیرامونی حل می‌شود و این هدف به دست نمی‌آید؛ مگر با پیروی از راه امام(ره) و توجه به نقش ولایت فقیه در کشور.