پیام تسلیت سید محمد خاتمی به مناسبت حادثه تروریستی پیشین

سید محمد خاتمی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت ننگین تروریستی که منجر به شهادت عده‌ای از سرداران سرفراز، شخصیت‌ها و معتمدان محلی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شد این فاجعه را به ملت بزرگوار ایران و بستگان داغدار این عزیزان تسلیت گفت. به گزارش ایلنا در متن این پیام آمده است:

برادر بزرگوارم حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد اسماعیل شوشتری

با دلی آکنده از اندوه یاد سردار رشید و پرافتخار اسلام و انقلاب و ایران و چهره درخشان دوران شکوهمند دفاع مقدس، سرلشکر شهید نورعلی شوشتری را گرامی می‌دارم و شهادت او را به جنابعالی و خاندان مکرمش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

جنایت ننگین تروریستی که منجر به شهادت عده‌ای از سرداران سرفراز، شخصیت‌ها و معتمدان محلی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شد از هر جهت محکوم است. به خصوص که این اقدام جنایتکارانه برای ضربه زدن به تلاش مقدسی بود که برای ایجاد تفاهم و سیر به سوی همدلی و وحدت میان قوم‌ها و طایفه‌ها و قشرهای مختلف صورت می‌گرفت؛ امری که امروز نیز چون دیروز و فردا مورد نیاز جامعه ما است و روشن است که چه کسانی از این اقدام های ننگین پشتیبانی می‌کنند و عوامل رسوای خود را به این جنایات وامی‌دارند. من شهادت همه عزیزان را از صمیم قلب به ملت بزرگوار به خصوص بستگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان سلامت و شفای آسیب‌دیدگان گرامی و صبر و اجر همه بازماندگان را مسالت می‌کنم و به روان پاک شهیدان درود می فرستم.

امید است که هوشیاری و دست نیرومند عدالت بتواند با کشف و برخورد با ریشه‌ها و عوامل این جنایت بزرگ و جنایتکاران، التیام بخش دل داغدار مردم و به خصوص بازماندگان شریف این حادثه و موجب رسوایی بیشتر و یاس فزون تر دشمنان اسلام و ایران شود.