استاندار تهران احضار راننده‌ها را تکذیب کرد

ایسنا: فایل صوتی سخنان استاندار را داریم

مرتضی تمدن اخبار منتشر شده مبنی‌بر احضار مالکان خودروهایی را که در ایام اغتشاشات اقدام به بوق زدن نموده‌اند، تکذیب و یک خبرسازی مجعول دانست. به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی تمدن استاندار تهران در واکنش به خبرسازی چند سایت خبری که مدعی شده بودند به دستور استاندار تهران مالکان این گونه خودروها احضار و با آنان برخورد خواهد شد، گفت: من صدور هرگونه دستور و تصمیم‌گیری در این زمینه را به شدت تکذیب می‌کنم و هرگز چنین دستور و تصمیمی اتخاذ نشده است.

استاندار تهران یادآور شد: در شرایط حساس فعلی کشور که ایجاد آرامش و پرهیز از هرگونه اقدامی که باعث تشویش خاطر شهروندان عزیز می‌شود و باید سرلوحه همه دلسوزان و به‌ویژه رسانه‌ها باشد، جای تاسف است که یک خبرگزاری و چند سایت خبری اقدام به انتشار خبری نادرست می‌کنند که نتیجه آن تشویش خاطر مردم و باعث سوء استفاده بدخواهان کشور و نظام می‌شود.

تمدن تصریح کرد: در جریان اغتشاشات و حوادث بعد از انتخابات ممکن است عده قلیلی با رفتارهایی موجب سلب آرامش از مردم شده و نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی طبق وظیفه قانونی خود با آنها برخورد قانونی کرده باشند، اما اینکه پس از چند ماه از گذشت آن حوادث، استانداری تهران در این زمینه دستوری یا تصمیم خاصی برای احضار مالکان خودروهایی که اقدام به بوق زدن کرده بودند صادر کرده باشد بیشتر به طنز سیاسی شبیه است و به هیچ وجه صحت ندارد. استاندار تهران از رسانه‌ها خواست تا توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات عید سعید فطر را سرلوحه کار خود قرار داده و از خبرسازی‌های مجعول و نادرست که باعث تشویش خاطر مردم می‌شود، پرهیز کنند. گفتنی است در این میان خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که فایل صوتی سخنان استاندار تهران درباره احضار مالکان خودروهایی که بوق زده‌اند، را دراختیار دارد.