انتقاد از اظهارات محمد جواد لاریجانی

عضو فراکسیون خط امام (ره) با اشاره به سخنان اخیر محمد جواد لاریجانی اظهار کرد: انتظار نداشتیم لاریجانی که جزو سیاسیون با سابقه کشور است این سخنان را در شرایطی که کشور نیازمند رفاه و ایجاد آرامش است، بر زبان بیاورد. داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایلنا ضمن انتقاد از سخنان اخیر محمد جواد لاریجانی گفت: بهتر است از بیان این‌چنین سخنانی پرهیز شود و انتظار است افرادی همچون لاریجانی در شرایط کنونی تلاش کنند که مسائل و کینه و کدورت‌های بعد از انتخابات مرتفع شود.

وی در ادامه افزود: افرادی هستند که این روزها به طرفداری از دولت، سخنانی را به میان می‌آورند که از این افراد که عمدتا تجربه چندانی در مسائل سیاسی ندارند انتظاری جز این نیست، ولی انتظار از لاریجانی بسیار بیشتر است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: به‌نظر می‌رسید لاریجانی و افرادی مثل ایشان باید در جهت رفاه، آرامش و بازگرداندن اعتمادی که دچار خدشه شده بود اقدام کنند.

قنبری خاطرنشان کرد: لاریجانی از بزرگان یکی از جناح‌های سیاسی است و انتظار از ایشان این است که با رایزنی و گفت‌وگو به مسائل و مشکلاتی که بین جریان‌ها به‌وجود آمده خاتمه دهد. نماینده ایلام تاکید کرد: باید در راستای حل‌و فصل مسائل و مشکلات باشیم نه اینکه با بیان یکسری صحبت‌ها، مشکلات دیگری را ایجاد کنیم.