سردار فضلی: زمزمه‌های مشکوکی در دانشگاه‌ها شنیده می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهداء استان تهران با تاکید بر ضرورت هوشیاری دانشجویان هشدار داد که زمزمه‌های مشکوکی با آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌‌ها شنیده می‌شود. به گزارش فارس، سردار علی فضلی فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران در نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران که بعداز ظهر روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق امریکا) برگزار شد در سخنانی گفت: حوادث پس از انتخابات فتنه‌ بزرگی بود که پشت سر گذاشتیم و شبیه آن را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ندیده بودیم.

وی افزود: این فتنه‌ای بود که مقام معظم رهبری از آن نام بردند و این فتنه شبیه فتنه‌های صدر اسلام بود.

فرمانده سپاه حضرت سید‌الشهداء استان تهران خاطرنشان کرد: این فتنه از فرآیند کوی دانشگاه سال ۷۸ نشأت گرفته بود که بحمدالله با هوشیاری ملت عزیز ایران امنیت دوباره به جامعه ما باز گردانده شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: اما دوباره زمزمه‌های مشکوکی به خصوص با آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌‌ها شنیده می‌شود که باید قشر دانشگاهی هوشیار باشند و باید توجه داشته باشیم که این حادثه آتش زیر خاکستر است و اگر مراقبت نکنیم و از تاریخ عبرت نگیریم و همچنین اگر از مبانی غفلت کنیم چه بسا حوادثی دیگر در مسیر انقلاب پیش می‌آید.