پیش‌بینی بادامچیان از چهارمین دادگاه متهمان

اسدا... بادامچیان در جلسه هفتگی جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تهران با اشاره به دادگاه‌های اخیر متهمان حوادث پس از انتخابات اظهار کرد: برخی در اغتشاشات اخیر از اعضای سفارتخانه‌ها بودند، بخشی هم با منافقین ارتباط داشتند، احتمالا بخش چهارم دادگاه متعلق به این افراد خواهد بود.

این یک فتنه عظیم بود و من که اطلاعاتی هم داشتم، با افشا شدن بیشتر این جریان تعجب کردم. به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: می‌خواستند از طریق اغتشاش بعد از انتخابات نظام را ساقط کنند، اما ما باید مساله انتخابات را جدا از این اغتشاش‌ها ببینیم؛ بحث انتخابات تمام شده است و هرکس باید طبق قانون وظایف خود را انجام دهد.

البته باید فتنه براندازی و اغتشاش و استهزاء همه چیز را نیز مهم دانست و با آن برخورد کرد، هرچند که این فتنه در مرکز خود شکست خورد. این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره آن‌چه مبنی بر آزار متهمان در زندان‌ مطرح می‌شود نیز گفت: نیازی به شکنجه نبود؛ برخی از این‌ها حتی حال سیلی خوردن هم ندارند. شکنجه را شاه وقتی با فرد مقاومی مانند شهید لاجوردی مواجه می‌شد، لازم داشت، در حالی که امثال وحید افراخته‌ها نیاز به شکنجه نداشتند.

آن‌ها به راحتی به همه چیز اعتراف می‌کردند. وی خاطرنشان کرد: برگزاری این دادگاه‌ها در حقیقت محاکمه آمریکا و فرانسه است؛ این کشورها بعد از سی سال تهدید و توطئه علیه کشورمان و ناکامی علیه نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده بودند که می‌خواستند با یک کودتای مخملی به اهداف خود برسند و این مساله را باید از انتخابات جدا کرد.