عمل به قانون تمام حرف جبهه اصلاحات است

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران گفت: متاسفانه برخی از اصولگرایان هستند که غیر از خود کسی را نمی‌خواهند و به نوعی خودمحوری را در پیش گرفته‌اند، به گونه‌ای که حتی رفقای اصیل و قدیمی خود را کنار گذاشته‌اند که برای کشور و انقلاب بسیار خطرناک است و حتی به خود آن‌ها ضربه می‌زند. محمد سلامتی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: هر طیفی که در کشور بر مسند امور باشد، باید این واقعیت را در نظر بگیرد که برای قشرهای متنوع باید کار کند و به آن‌ها خدمات ارایه بدهد. با این وصف، شرط لازم این است که نمایندگان این دیدگاه‌ها در ساختار سیاسی کشور حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که «نمایندگان تفکرات گوناگون باید در جامعه حضور داشته باشند» تصریح کرد: دولتمردان باید این موضوع را به رسمیت بشناسند و در غیر این صورت، چیزی جز کاشتن تخم نفاق و ایجاد منازعات سیاسی نخواهد بود.

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر «وجود جناح اصلاح‌طلب به عنوان یک واقعیت در جامعه» گفت: اصلاح‌طلبان همیشه اعلام کرده‌اند که تابع قانون هستند و همه‌ آحاد جامعه را به رسمیت می‌شناسند. تمام حرف جبهه اصلاحات این است کارها طبق قانون پیش برود و نتیجه آن هرچه شد، باید قابل پذیرش باشد.