رییس کمیته‌ ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اخیر گفت: به احتمال زیاد کمیته امروز از زندان اوین بازدید می‌کند و از بازداشتگاه‌های مختلف و جمع دیگری از بازداشت‌شدگان بازدید خواهد داشت.

پرویز سروری با اعلام این خبر به ایسنا، تصریح کرد: قصد داریم در این دیدار با جمع دیگری از بازداشت شدگان ملاقات و گفت‌وگو داشته باشیم و از نزدیک وضعیت آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی همچنین از تهیه نامه‌ای از سوی کمیته ویژه مجلس به مهدی کروبی خبر داد و افزود: قرار شد نامه‌ای از سوی هیات به آقای کروبی نوشته و ارسال شود و از ایشان درخواست شود تا مستندات خود را در رابطه با موضوعاتی که در بیانیه خود اعلام کرده ارسال کند تا در هیات مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کمیته ویژه‌ مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اخیر خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود ظرفیت‌هایی ایجاد کنیم تا کسانی که درخواست دارند موضوعاتشان مورد بررسی قرار گیرد، بتوانند از آن مجاری درخواستشان را اعلام کنند و کمیته تلاش می‌کند در راستای اهدافی که دبیرخانه برای آن ابلاغ کرده است، رسیدگی و حرکت کند. نماینده تهران اضافه کرد: در بازدید از اوین با زندانیان سیاسی ملاقات خواهیم داشت و سعی می‌کنیم دامنه بازدیدها از بازداشتگاه‌های مختلف را وسیع‌تر کرده و با بازداشت‌شدگان مختلف ملاقات کنیم.