اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد در دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد که در دستور کار شورا قرار گرفته بر اساس بندهای اساسنامه و کاملا قانونی است و به زودی شورای انقلاب فرهنگی به موضوع دانشگاه آزاد رسیدگی می‌کند. حدادعادل در پاسخ به چگونگی تلاش روسای قوای سه‌گانه در رابطه با فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با فساد اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی که از امکانات خود در انتخابات اخیر برای تبلیغ کاندیدای خاص بهره جست، گفت: اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد، در دستور کار شورای انقلاب فرهنگی قرار گرفته و ‌این اصلاح بر اساس پیشنهادهایی مبتنی بر بندهای خود اساسنامه است و کار کاملا قانونی است. به زودی شورای انقلاب فرهنگی به موضوع دانشگاه آزاد رسیدگی می‌کند و از هیات امنایی که برای این دانشگاه پیش‌بینی شده بود و سابقا تشکیل نمی‌شد، خواسته شده که به طور منظم تشکیل شده و به شورای انقلاب فرهنگی پاسخگو باشد. زمان رسیدگی مستمر و صحیح به وضع دانشگاه آزاد بر اساس اساسنامه موجود رسیده است و امیدواریم‌این اقدامات به نتیجه برسد.

پایان خط سیاسی برای اصلاح طلبان

به گزارش برنا، حداد عادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌در دهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانشجویان مستقل در حضور ۵۰ انجمن اسلامی‌این تشکل از سراسر کشور در پیش‌بینی عاقبت جریانات اصلاح طلبان سکولاریسم و اصلاح طلبان سنتی در‌ایران با توجه به تحرکات اخیر‌ گفت: من آینده خوبی برای این جریان‌ها پیش‌بینی نمی‌کنم. توده مردم هوشیارند و می‌دانند چه کسی چه کاری انجام می‌دهد و در واقع افرادی که تا قبل از انتخابات تا حدی حریم و حرمتی را حفظ می‌کردند و بعد از انتخابات آن حریم را شکستند اگر از آن راه برنگردند، به پایان خط سیاسی خودشان رسیده‌اند.

هنوز امیدواریم ‌هاشمی‌ را در کنار رهبری ببینیم

رییس سابق مجلس شورای اسلامی ‌درباره رفتار سیاسی ‌هاشمی‌رفسنجانی گفت:‌ هاشمی‌رفسنجانی را از پیشگامان انقلاب می‌دانیم؛ کسی که در دوران امام با پیروی از امام با تحمل شکنجه‌ها و زندان در خط اول مبارزه قرار داشته و در پیروزی انقلاب و اداره جنگ سهمی‌ داشته و از اول انقلاب تا به حال زحمات و خدمات زیادی را انجام داده و مورد احترام رهبری است. اگرچه در ماه‌های اخیر اموری مشاهده شده که بر خلاف انتظار بوده اما هنوز امیدواریم‌ هاشمی‌ را مثل گذشته در کنار رهبری ببینیم و باید در ‌این جهت تلاش کنیم. وظیفه ما ‌این است که آتش بیار معرکه جدایی نباشیم و به کسانی که مایلند آقای رفسنجانی را از اردوگاه رهبری و انقلاب جدا کنند کمک نکنیم، امیدواریم‌این نگاه موفق شود و ما در آینده شاهد حضور ‌هاشمی‌رفسنجانی در کنار رهبری باشیم.