تعیین تکلیف همه دستگیر شدگان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی‌کشور گفت: همه آشوبگران و افرادی که دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند، به زودی تعیین تکلیف خواهند شد. به گزارش خبرگزاری مهر‌، سردار احمدرضا رادان پیش از ظهر دیروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی ‌استان تهران مستقر در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر پس از برگزاری انتخابات اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده به زودی تکلیف دستگیرشدگان و متهمان در آشوب‌های اخیر توسط مراجع قضایی مشخص و تعیین تکلیف خواهد شد. وی در ادامه در پاسخ به خبرنگاران در مورد حوادث اخیر در بازداشتگاه کهریزک عنوان کرد: هیات تحقیقی برای پیگیری‌های مسائل قضایی اتفاق افتاده در‌این بازداشتگاه فعال شده است که در‌این راستا به طور قطع با ماموران خاطی که قصور و کوتاهی داشتند، برخورد خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در هر صورت تصور می‌شود که عده‌ای می‌خواهند با طراحی مسائلی، تلاش نیروی انتظامی‌را در حالت یاس و ناامیدی قرار دهند.

رادان گفت: گروه و عده‌ای که می‌خواهند تلاش‌های نیروی انتطامی ‌را نادیده بگیرند، بدانند که در اراده و عزم ناجا در اجرای قانون و برقرای امنیت و آرامش مردم هیچ خللی‌ایجاد نمی‌شود و‌ این امر طبیعی است که هر فرمانده یا مدیری بعد از هر عملیات نقاط ضعف خود را برطرف کند و نقاط قوت را افزایش دهد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی‌کشور با اشاره به عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی‌استان تهران عنوان کرد: استان تهران از لحاظ جمعیت و افزایش مهاجرت مشکلاتی دارد و با وجود مشکلات متنوع ‌این فرماندهی توانسته است کارنامه خوبی از عملکرد ارائه دهد و به رتبه چهارم کشوری ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در مجموع می‌توان گفت که فرماندهی انتظامی‌ استان تهران از شاخص‌های ناجا فراتر عمل کرده که ‌این امر تحسین برانگیز است.