در پی سقوط یک بالگرد نظامی در حوالی شهرک اندیشه شهریار متاسفانه سه سرنشین آن کشته شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر، این بالگرد از نوع ۲۱۴ بود که ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دراطراف شهرک اندیشه دچار سانحه شد و سقوط کرد‌. به گزارش واحد مرکزی خبر‌، گزارش‌ها حاکی است این بالگرد متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است، از آنجا که در نزدیکی محل سقوط این بالگرد مرکز تعمیرات بالگرد است به احتمال زیاد این بالگرد جزو بالگرد‌های تعمیری بوده است.

در این حال فرماندار شهرستان شهریار هم از اعزام گروه‌های امداد به محل سقوط بالگرد در روستای زرنان (حد فاصل قلعه حسن خان و شهر قدس شهرستان شهریار) خبر داد. محمدعلی عرفان منش تصریح کرد: این بالگرد در زمین‌های کشاورزی سقوط کرده است.

در این حال با توجه به برخی شایعات مبنی بر تعلق داشتن این بالگرد به سپاه، روابط عمومی این نهاد شایعه تعلق داشتن این بالگرد به سپاه را تکذیب و اعلام کرد این بالگرد متعلق به سپاه پاسداران نبوده است. روابط عمومی نیروی زمینی ارتش نیز اعلام کرد از لحظه انتشار خبر سقوط بالگرد پیگیری این موضوع را در دستور کار خود دارد، اما تا‌کنون موفق به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره و اینکه آیا متعلق به نیروی زمینی ارتش است یا ارگان دیگر، به‌دست نیاورده‌اند‌.