سینما، عرصه‌ای با مطالبات متناقض است

مهر - معاون سینمایی وزیر ارشاد در آخرین روزهای فعالیت خود در این سمت سینما را عرصه‌ای پرخطر با مطالبات متناقض دانست و برای مدیر پس از خود آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا جعفری جلوه درباره شایعه بازگشت خود به تلویزیون گفت: من در این سه دهه به خواست خودم عمل نکردم و بیشتر کوشیدم بر اساس برداشتی که از نیاز جامعه دارم، حرکت کنم. من در دانشگاه در رشته شیمی درس خواندم، اما سه دهه در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت کردم و این فقط به خاطر تشخیص نیاز در جامعه بوده است.

وی در ادامه افزود: برداشت و نظر شخصی من هیچ وقت حاکم نبوده و سعی کردم در بیشتر موارد در برابر نیاز درونی‌ام تسلیم باشم. با توجه به همین موضوع در چهار سال گذشته در این صحنه فعالیت کردم و امیدوارم بر همین مبنا کار خود را ادامه دهم. با وجود تمام سختی‌های کار، از این پس نیز به همین روال خواهد بود.

وی تاکید کرد: برای همه کسانی که در عرصه فرهنگ و هنر در آینده قدم می‌گذارند آرزوی توفیق دارم. آنها باید خودشان را برای یک عرصه بسیار سنگین و به شدت مورد مطالبات متناقض آماده کنند و صبور و به نوعی سنگ زیرین آسیاب باشند.معاون سینمایی وزیر ارشاد درباره برنامه مشخص خود در صورت ترک معاونت سینمایی گفت: برنامه همین است که در آن هستیم. ما هیچ‌وقت سنگر را تهی نگذاشتیم.