نصرالله: شرط‌بندی بر سر سقوط ایران سراب است

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ایران قدرتمندانه از بحرانش خارج شد و هم‌چنان آن گونه که هست، باقی خواهد ماند. به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان تلویزیونی در مراسم رسمی سالروز پایان جنگ ۲۰۰۶ در منطقه ضاحیه جنوب بیروت با اشاره به این جنگ گفت: جنگ ۲۰۰۶ با قدرت هرچه بیشتر به از بین رفتن خطرناک‌ترین پروژه آمریکایی - صهیونیستی در منطقه ما کمک کرد که این در نتیجه فداکاری‌های مقاومت، کشورهای بازدارنده و در راس آن ایران و سوریه بود.

وی ادامه داد: ما امروز در وضعیتی بدتر از آن چه که در جنگ تموز بودیم، نیستیم؛ آن زمان آرزوی سقوط نظام سوریه و تسلیم آن مطرح بود که (سوریه) با قدرت از آن وضعیت خارج شد. همان طور که در قبال ایران تصور کردند که تهدیدهای پی در پی برای حمله به آن

موجب می‌شود که عقب‌نشینی کند و تسلیم شود.

در چند هفته گذشته بر‌خی‌ها بر سر پایان یافتن انقلاب اسلامی و سقوط نظام‌جمهوری اسلامی شرط‌بندی کردند که همه این‌ها سراب است.

وی تاکید کرد: ایران کشوری است که بسیاری در جهان حوادث آن را پیگیری می‌کنند. امروز به شما تاکید می‌کنم که نظام،‌ دولت، ‌ملت و نخبگان ایران به برکت وجود رهبری حکیم، ‌شجاع، ‌رحیم، مدیر و تاریخی یعنی حضرت امام خامنه‌ای و به برکت حضور مردی تاریخی در طول ۳۰ سال، ‌قدرتمندانه و سرسختانه از این بحران و تنگنا خارج شده و مثل قبل باقی خواهد ماند.