حاشیه های کنسرت سراج در اصفهان

فارس- جمعه شب کنسرت سه‌شبه حسام‌الدین سراج در اصفهان در حالی پایان یافت که این برنامه با حاشیه‌های بسیاری همراه بود.‌

* بلیت‌های حضور در کنسرت سه شبه حسام‌الدین سراج که با همراهی گروه بیدل انجام شد، به صورت رایگان یا تخفیف‌دار بود که ‌حین اجرای این برنامه بلیت‌ها در بازار سیاه فروخته می‌شد، همچنین به نظر می‌رسید که مسوولان مربوطه برای حضور خبرنگاران در این کنسرت، برنامه‌ای نداشتند؛ زیرا برای این قشر بلیتی در نظر گرفته نشده بود. *در سه شب برگزاری کنسرت بار‌ها مشاهده شد که بلیت‌های رایگانی که در اختیار کارکنان شهرداری قرار داده شده بود در بازار سیاه به مردم فروخته شد.

*به دلیل نبود نظم کافی و نبود شماره صندلی و ردیف روی بلیت‌ها، مردم از ساعتی قبل از آغاز زمان کنسرت در محل برگزاری حضور یافته و در صف‌های چند ده متری برای ورود به سالن انتظار می‌کشیدند.

*ده ردیف اول محل برگزاری کنسرت با میله‌های داربست از دیگر ردیف‌ها جدا شده بود و به بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی اختصاص یافته بود؛ اما این میله‌کشی در ایجاد نظم موثر نبود؛ زیرا بار‌ها مشاهده شد که مردم از ردیف‌های عقب به این ردیف‌ها وارد می‌شدند.

*به گفته‌ برگزارکنندگان این کنسرت، تعداد افراد حفاظتی و امنیتی این کنسرت از تعداد افراد حفاظتی کنسرت علیرضا افتخاری در سال گذشته بیشتر بود.