مبادا تجربه مشایی تکرار شود

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به مساله انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس‌جمهور و نامه مقام معظم رهبری برای برکناری وی، ورود ایشان به این موضوع را عامل جلوگیری از تخریب احمدی‌نژاد دانست. به گزارش ایسنا، لطف‌ا... فروزنده عصر یکشنبه در جلسه هفتگی انصار حزب‌ا... با بیان این مطلب ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری به میدان نمی‌آمدند، بسیجی از علما و مراجع را علیه این مساله به راه می‌انداختند. برای این که دولت در آینده با مشکل مواجه نشود و مجلس نیز موضع نگیرد و در انتخاب وزرا راحت‌تر عمل کند، آقا در مساله مشایی وارد عمل شدند.

وی افزود: ما آقای احمدی نژاد را دوست داریم، ولی نسبت به مساله مشایی سئوال داریم. وظیفه ما بسط ید ولایت است و از شخصیتی مثل آقای احمدی نژاد انتظار داریم وظیفه سربازی آقا را انجام دهند و تجربه تلخ آقای مشایی دیگر تکرار نشود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین به نامه احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری در مورد مساله مشایی اشاره کرد و گفت: این نامه آزمونی بود که آقای احمدی‌نژاد این آزمون را خوب نداد، کسانی که آقای احمدی‌نژاد را دوست دارند، به خاطر ولایت دوست دارند، ما از ارتباط رهبری با مردم غافلیم و این رابطه کار خدا است.