واکنش سلامتی به اعتراف‌گیری‌از فعالان سیاسی

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعتراف‌گیری از فعالان سیاسی ضربه بزرگی به پویندگی نظام خواهد زد. محمد سلامتی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اعترافات برخی از فعالان سیاسی و اثرات آن در جامعه گفت: اگر تمام امکانات کشور در اختیار گروهی خاص باشد و از آن امکانات در جهت مقابله با جناح مقابل استفاده کند، سیاست درستی نیست و در نهایت به ضرر کشور و خود آن جناح تمام خواهد شد.

دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب با بیان اینکه اعتراف‌گیری‌های اخیر از متهمان کار درستی نبود، گفت: این اقدام لطمه‌ای است که به کل جامعه وارد می‌شود و با توجه به اینکه اعتراف‌ها در شرایط خاصی گرفته شده، انتشار آنها به صلاح نبوده و خلاف قانون است.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه پوینده‌ای داشته باشیم، با این شیوه‌ها امکانپذیر نیست و ممکن است جناح حاکم را به اهداف خود برساند، اما ضربه بزرگی به پویندگی نظام خواهد زد. سلامتی با بیان اینکه نخبگان باید بتوانند حرف خود را بزنند و این مردم هستند که تشخیص می‌دهند کدام کلام صحیح است، خاطر نشان کرد: وقتی به تاریخ گذشته نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که این شیوه‌های اعتراف‌گیری در کشورهای مختلف جواب نداده و مطمئنا در ایران هم جواب نخواهد داد.