نشست زمین در تقاطع کلهر- نواب

در پی نشست زمین بین بزرگراه «نواب صفوی» تا خیابان «کلهر»، چهار تن مصدوم شدند و یک تن نیز جان خود را از دست داد. در‌این حادثه یک موتور سوار به داخل حفره ایجاد شده سقوط کرد که با تلاش ماموران آتش‌نشانی از حفره ایجاد شده خارج شد. بنابر‌این گزارش‌، با توجه به اینکه در لحظه ریزش چراغ راهنمایی تقاطع قرمز بوده است، خودرویی از تقاطع عبور نمی‌کرده است. کارگران حاضر در صحنه عنوان کردند که یک بیل مکانیکی با راننده در تونل توحید حضور داشته و احتمالا زیر آوار مانده است.

اما در ‌این خصوص آمارهای متفاوتی از تعداد مجروحین اعلام شد. در همین زمینه معمار ـ مدیر کشیک اورژانس تهران ـ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصدومان احتمالی این حادثه اظهار کرد: پس از آگاهی از وقوع این حادثه، پنج آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتور آمبولانس در محل مورد نظر حاضر شدند. وی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم در پی داشت که یکی از این مصدومان، راننده لودر بود که متاسفانه جان خود را از دست داد. یک تن دیگر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی‌(ره) منتقل شد و سه مصدوم دیگر نیز در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

همچنین بهروز تشکر ـ مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران ـ نیز اظهار کرد: بر اثر نشست خیابان، گودالی با دهانه حدود ۲۰‌متر و عمق هشت متر بین خیابان «کلهر» و «ارومیه» واقع در خیابان «نواب صفوی» به وجود آمده است. وی ادامه داد: علت وقوع این حادثه سست بودن خاک در این منطقه عنوان شده است.

گفتنی است، درویش‌زاده ـ مدیر ایستگاه آتش‌نشانی منطقه یک ـ نیز سقوط دو موتورسیکلت‌سوار به داخل حفره را تکذیب کرد و افزود: این حادثه حدود ساعت ۱۱:۴۵ به آتش‌نشانی گزارش شد که اولین ایستگاه در ساعت ۱۱:۵۳ در محل حاضر شد. درویش‌زاده با بیان این که طی بازدید انجام شده، یک قنات قدیمی در محل حادثه وجود داشته است، افزود: ارتباط این حادثه با تونل توحید منتفی است، چون محل وقوع حادثه با سطح بالای تاج تونل ۲۴ متر اختلاف فاصله دارد. وی در رابطه با مصدومان نیز برخلاف اظهارنظر اورژانس اعلام کرد که حادثه تاکنون هیچ مصدومی به همراه نداشته است.