وزیر علوم‌: می‌خواستند ده بمب شیمیایی در ایران منفجر کنند

فارس نوشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دولت نهم را دولت بسیج اساتید دانست.

محمدمهدی زاهدی در جمع اساتید بسیجی کشور با اشاره به جریانات پس از انتخابات اظهار داشت: گروهک‌های ضد انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری قصد داشتند ۱۰ بمب شیمیایی در شهرهای مختلف کشور منفجر کنند که با هوشیاری و اقدامات به موقع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این توطئه شوم خنثی و عوامل آن دستگیر شدند. وی افزود‌: همچنین آنها در روز انتخابات در چند جای تهران انفجار شیمیایی را برنامه‌ریزی کرده بودند و قرار بود که جوانان ما را در راستای آموزش براندازی‌نرم، شست‌وشوی مغزی دهند.

وزیر علوم با اشاره به کمیته ایکس گفت: این جریان سیاسی از حدود یک سال قبل از انتخابات شروع به برنامه‌ریزی برای براندازی کرده بود و در زمان انتخابات کارمندان، فرهنگیان، بازاریان و ... را برای براندازی آموزش داد و باید گفت که آیا تقوا و عدالت این است.

زاهدی خاطر‌نشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، برای بی‌ثبات کردن کشور پس از انتخابات با اختصاص ۴۰۰‌میلیون دلار جلساتی را هم در برخی کشورهای عربی و اروپایی با تعدادی از نمایندگان جریانات داخلی کشور برگزار کردند.

وی صرف هزینه هزار‌میلیارد تومانی در انتخابات را یکی از اقدامات سازمان‌ها و جریانات لیبرال در ایران دانست و افزود: ایجاد بی‌ثباتی، بحران‌سازی، تخریب چهره کارگزاران حکومت اسلامی، ایجاد حوادث تروریستی، رواج ایران‌هراسی، افشاگری‌های کاذب و شایعه‌سازی، تشویق به افراط و تفریط در دانشگاه‌ها، دامن زدن به جریانات داخلی از جمله اهداف دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوادث اخیر بوده است.