روزنامه کیهان با انتقاد از احمدی نژاد نوشت: برخی رفتارهای از سر هیجان و خطای رییس‌جمهور، محافل ضدانقلاب را ذوق زده کرد. علی کشتگر، رییس گروهک فدائیان خلق و از چپ‌های آمریکایی با اشاره به اتفاقات اخیر که به خاطر جانبداری رییس‌جمهور از اسفندیار رحیم مشایی پیش آمد، گفت: وضعی که پیش آمده می‌تواند به نیروهای اصلاح طلب معترض به انتخابات کمک کند تا بیش از پیش نظام را برای ابطال انتخابات تحت فشار قرار دهند و راهی برای برون رفت از بحران (؟!) پیدا شود.

وی که با ارگان سازمان سیا (رادیو فردا) گفت‌وگو می‌کرد، اضافه کرد: الان دیگر فقط اصلاح‌طلبان نیستند و برخی چهره‌های اصولگرا همراه با اصلاح‌طلبان (؟!) خواستار فشار به نظام و ابطال انتخابات هستند.

این عنصر گروهکی مدعی شد احمدی‌نژاد با رفتارهای اخیر می‌خواست استقلال خود را نشان دهد و اکنون آن هماهنگی سابق وجود ندارد. جریان‌های ضدانقلاب همواره کوشیده‌اند با برجسته کردن اختلاف‌ها، وضعیت را طی ۳۰ سال گذشته بحرانی نشان دهند و به ویژه در چندماه قبل و بعد از انتخابات علی‌الخصوص اتفاقات یکی دو هفته اخیر به صرافت افتادند تا از اختلاف نظرها سوءاستفاده کنند که هوشیاری مضاعف نیروهای علاقه‌مند به انقلاب را طلب می‌کند.