سریال «کوهستان غریب» در فصول‌ سرد ساخته می‌شود

فارس- تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «کوهستان غریب» گفت: فیلمنامه این سریال آماده است و ما برای ساخت آن منتظر تغییر فصل و آمدن پائیز و زمستان هستیم. «حمید آخوندی» گفت: ساخت مجموعه تلویزیونی «کوهستان غریب» در حال حاضر مسکوت است و ما مراحل پیش تولید را سپری می‌کنیم تا هوا خنک شود.

وی افزود: داستان‌های این سریال در زمستان و در کوهستان اتفاق می‌افتد و ما به محض تغییر فصل کار را شروع می‌کنیم؛ ضمن این که ما بنا داریم ظرف سه ماه این کار را تولید کنیم. آخوندی درباره کارگردان سریال نیز اظهار داشت: هنوز کارگردان به طور قطعی مشخص نشده و در حال رایزنی با چند کارگردان هستیم. مجموعه تلویزیونی «کوهستان غریب» قرار است در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود. بنابراین گزارش، «مهدی سجاده‌چی» نگارش فیلمنامه سریال «کوهستان غریب»را برعهده داشته و تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی «کوهستان غریب»، حمید آخوندی و علیرضا جلالی هستند.

داستان مجموعه تلویزیونی «کوهستان غریب» که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته خواهد شد، درباره اتفاقاتی است که در بحبوحه انقلاب اسلامی در کشور رخ می‌دهد. «حمید آخوندی» و «علیرضا جلالی» تا به حال تهیه‌کنندگی آثاری چون سریال «آینه‌های نشکن»، مجموعه «صندلی داغ»، فیلم سینمایی «روز سوم» و ... را بر عهده داشته‌اند.