اکران فیلم‌های روی پرده ادامه می‌یابد

مهر- رییس شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های روی پرده با توجه به قول مساعد این شورا برای حمایت از نمایش آثار خبر داد.

مهدی کرمپور درباره نتایج جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: همان‌طور که می‌دانید، شورای صنفی نمایش و مدیر عامل خانه سینما برای حمایت از آثار در حال اکران از سازمان صدا و سیما درخواست داشتند که تیزرهای این فیلم‌ها به طور مساوی با تخفیف از تلویزیون پخش شود که هم‌اکنون این مساعدت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین این شورا در ادامه حمایت‌های خود از این آثار، ادامه اکران آنها را تصویب کرد و با توجه به افزایش قیمت بلیت سینماها از هفته گذشته، کف فروش فیلم‌های روی پرده با میزان قبلی محاسبه می‌شود.

رییس شورای صنفی نمایش در پایان گفت: فیلم‌های روی پرده که در این شرایط اکران دچار خسارت شده‌اند، می‌توانند از معاونت سینمایی وزارت ارشاد درخواست کمک کنند. مهدی کرمپور سینما را با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند آغاز کرد و طی این سال‌ها، علاوه بر ساخت آثار مختلف و متعدد مستند و تبلیغاتی و بیش از ۱۲ فیلم کوتاه داستانی (ویدئویی، ۱۶ م‌م و ۳۵ م‌م)، دو فیلم بلند نیز ساخته‌ است؛ «جایی دیگر» و «چه کسی امیر را کشت؟». او در کنار فیلم‌سازی با مطبوعات نیز همکاری کرده است و می‌توان نوشته‌ها و مقالات مختلفی را در میان آثارش دید.