الگوگیری کشورهای دنیا از نوع مدیریت دولت نهم

وزیر دفاع گفت: سفرهای ریاست‌جمهوری تمام بوروکراسی‌های گذشته را کنار زد و این روش مدیریتی در حال الگوگیری توسط کشورهای دیگر است. به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد مصطفی نجار وزیر دفاع و پشتیبانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان در بندرعباس افزود: این آمار و ارقام خوب که با انگیزه تمام از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این نشست ارائه شد، همچنین آثار عملی این آمارها که به خوبی در اقصی نقاط استان احساس می‌شود، حکایت از اقدامات خوب و همدلی مجموعه مدیران استانی در جامه عمل پوشاندن به مصوبات سفرهای استانی دارد.

نجار افزود: حضور حداکثری ملت در انتخابات که بیش از هر چیزی بر قدرت و اقتدار ملی مملکت و نظام افزود، یکی از اثرات مطلوب سفرهای استانی است.

وی با بیان اینکه حماسه جاوید ۲۲خردادماه پاسخی به رویکردهای دولت نهم در زمینه‌های داخلی و خارجی است، افزود: دولت در این راستا مکتبی عمل کرد و ارزشی مدار بود و اهداف و آرمان‌های امام راحل را دنبال می‌کرد.

وی گفت: در کنار خدمات رسانی خوب در داخل کشور، یکی از مولفه‌هایی که این حضور میلیونی را رقم زد، فعال بودن دولت نهم در عرصه دیپلماسی و برخورد از موضع عزت و حکمت و منزلت بود که با دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و ده‌ها دستاورد مهم دیگر از جمله فرستادن ماهواره امید به فضا و قرار دادن نام ایران در ردیف هشتمین عضو باشگاه جهانی همراه شد.

نجار بیان کرد: استکبار بارها سعی در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب برآمد، اما ملت ایران با پشتکار و اتخاذ رویکرد علمی توانست در تمامی عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی موفق عمل کند.

وی از ظهور روحیه خودباوری و امید به آینده و بحث تمرکززدایی و ایجاد ناامنی برای رانت‌خواران و باندهای بی‌عدالتی به عنوان دیگر رویکردهای دولت نهم طی چهار سال گذشته یاد کرد که مردم به خوبی آن را احساس کردند.