رهبری داهیانه و تدابیر مقتدرانه جنابعالی فصل‌الخطاب اختلافات است

عضو مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد:‌ وظیفه خود می‌دانم تا بار دیگر از رهبری داهیانه و تدابیر مقتدرانه جنابعالی که فصل الخطاب بسیاری از اختلافات است سپاسگذاری نمایم. به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌ا... ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از ‌ایشان به خاطر سخنان مهم نماز جمعه‌ این هفته تهران تشکر کرد.

متن آیت نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت‌آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته

با اهداء سلام و تحیت، حماسه شکوهمند ملت مسلمان ‌ایران که با حضور اعجاب‌انگیز خود در جمعه ۲۲ خرداد ۸۸ برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار‌ ایران افزودند را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بر‌این انتخابات که ملت غیور‌ایران با تاکید بر معیارهای اسلامی و انقلابی حماسه آفریدند هزاران سجده شکر سزاست و بر‌این حضور حاکی از شناخت و شعور که باعث امید و شادی وشعف مسلمین و مستضعفین و منتظران عدالت موعود گردید هزاران سپاس روا است.

طبعا ‌این حضور گسترده و پرشور به مذاق دشمنان اسلام سازگار نیامد و با القای شبهات و شایعات و طراحی اقدامات آشوبگرانه سعی در تخریب‌ این وحدت نمودند، بدیهی است که علمای بلاد از کاندیداهای محترم می‌خواهند که با تدابیر خویش جلوی اتلاف حرث و نسل و نابودی اموال عمومی را که به بهانه حمایت از آنان و در پوشش تجمعاتشان برپا شده گرفته و بیش از‌این اجازه نفاق و آتش‌افروزی را به‌ایادی دشمن ندهند و نگذارند در صفوف متحد ملت تفرقه و تشتت ‌ایجاد شود. وظیفه خود می‌دانم تا بار دیگر از رهبری داهیانه و تدابیر مقتدرانه جنابعالی که فصل الخطاب بسیاری از اختلافات است سپاسگذاری نماییم در پایان طول عمر مبارک و دوام و پایداری‌ این نهضت عظیم را از خدای سبحان مسالت نموده و پشتیبانی خدای متعال را از ‌این دولت عدالت‌محور و پرتلاش مسالت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه‌ا... برکاته

ابوالقاسم خزعلی