یکی از بینندگان «تابناک» در پیامی‌نوشت: روزهای پس از انتخابات برعکس روزهای پیش از انتخابات رقم خورد و این در حالی بود که همگان گمان می‌کردند، کام ملت شیرین و خوش شود، اما چنین نشد. با توجه به اوضاع پیش آمده و اغتشاشات و دلهره‌ها، انتظار می‌رفت که مسوولان در آرام کردن مردم به نوبه خود تلاش کنند و از نگرانی‌های این روزها بکاهند، اما خطوط تلفن همراه، نزدیک به یک هفته است که برای هموطنان مشکل‌آفرین شده و ارتباطات به طور ناگهانی ساعت‌ها قطع می‌شود و کسی نمی‌داند که مشکل از کجا است.

نکته جالب این که این قطعی ارتباطات در برخی مناطق شدت بیشتری می‌یابد و گاه به چندین ساعت می‌رسد و هنگامی‌هم که تماس‌ها برقرار می‌شود، بیشتر ارتباطات خط روی خط است.

حال پرسش این است که اگر در خطوط مشکل اساسی پدید آمده، چرا در برخی مناطق و ساعات ارتباطات برقرار است و در برخی مناطق دیگر چنین نیست؟! این‌ها همه در حالی است که نه تنها به خاطر این نابسامانی‌ها، رفت‌وآمد درون‌شهری دچار مشکل شده، بلکه بسیاری از مردم که امور روزانه خود را با ارتباطات تلفن همراه انجام می‌دادند، حتی دیگر برای کارهای فوریتی همچون تماس با منزل برای اطلاع دادن از حال خود (به ویژه با کمبود وسایل نقلیه عمومی‌در این روزها) با قطع تلفن همراه روبه‌رو می‌شوند و جالبتر آن که تلفن‌های عمومی‌ نیز از کار افتاده‌اند.

حال مسوولان پاسخ دهند تا چه هنگام این روند ادامه دارد؟ و آیا امیدی به بهبود این معضل هست؟