مشکل دست‌های عزیزی به دلیل نداشتن فیزیوتراپ

ایسنا- خواهر احمد عزیزی گفت: دست‌های احمد عزیزی به دلیل نداشتن فیزیوتراپ دچار مشکل شده است.

خواهر این شاعر با تاکید بر اجماع نظر پزشکان درباره نیاز شدید احمد عزیزی به فیزیوتراپ، گفت: بر اثر مدت زمان طولانی بستری بودن در بیمارستان، دست‌های وی دچار مشکل شده است و روزانه حداقل به یک ساعت فیزیوتراپی نیاز دارد.

او در ادامه با بیان این‌که تاکنون هزینه درمانی احمد عزیزی حدود ۲۰‌میلیون تومان بوده است، افزود: با توجه به مخارج جانبی و این‌که عزیزی فعلا دفترچه درمانی ندارد؛ لذا هزینه استخدام فیزیوتراپ برای ما بسیار بالا است و درخواست ما برای اعمال حمایت‌های وزارت بهداشت، بعد از سه ماه همچنان بی‌نتیجه بوده است.وی با اشاره به اشتباه صورت‌گرفته در جراحی احمد عزیزی در زمان کما گفت: این اشتباه منجر به مشکل تراشه تنفسی او شد؛ ولی فعلا تنفس طبیعی است و به دستگاه نیازی نیست و تقریبا قادر به ادای برخی کلمات است.

خواهر احمد عزیزی درباره انتقال احمد عزیزی به تهران نیز اظهار کرد: طبق نظر پزشک معالج وی، فعلا انتقال به تهران برای عمل جراحی و خارج کردن تراشه از گلو زود است و باید وضعیت هوشیاری‌اش افزایش یابد؛ اما در صورت نیاز و تایید پزشک معالج، به تهران منتقل خواهد شد تا مورد جراحی قرار گیرد. احمد عزیزی از نیمه اسفند سال ۸۶ در بستر بیماری است.