فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی پیرامون حوادث رخ داده در کوی دانشگاه تهران بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: خبرهای تاسف آوری که از حوادث کوی دانشگاه تهران می‌رسد، هر انسان آزاده و وطن‌خواه را به شدت آزرده می‌کند و قلب انسان‌های حقیقت‌خواه را به درد می‌آورد.

در ادامه این بیانیه آمده است که تعدادی افراد با لباس شخصی به کوی دانشگاه تهران وارد شده و ضمن ایراد خسارت به اموال عمومی و اموال و امکانات دانشجویان به ضرب و شتم آنها پرداخته و تعداد زیادی از آنان را به محل‌های نامعلوم انتقال دادند. مشابه این حوادث در تعداد دیگری از محیط‌های دانشگاهی درشهرهای دیگر هم اتفاق افتاده است که همه این حوادث به شدت موجبات نگرانی همه علاقه‌مندان به اعتلای میهن اسلامی را فراهم نموده است.

فراکسیون خط امام(ره) درادامه بیانیه از نوع عملکرد وزیران کشور و علوم در قبال این حادثه به شدت انتقاد کرده است. اعضای فراکسیون خط امام در ادامه با ابراز تاسف شدید از وقوع این حوادث دردآور که حرمت محیط دانشگاه را مخدوش نموده و موجب آزار و اذیت دانشجویان این سرمایه‌های ارزشمند انسانی کشور گردیده است، از مسوولان ‌خواستند با تصمیمی درست و شایسته رعایت حرمت دانشجویان و دانشگاهیان را در دستور کار جدی دستگاه‌های مسوول قرار داده و برخورد جدی و فوری با عناصر خودسر به عمل آورند.