جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره انتخابات ۲۲ خرداد و حضور پرشور مردم در آن بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا در این بیانیه آمده است: بیانیه انتخابات ۲۲ خرداد حماسه بی‌نظیری بود که با رهنمودهای داهیانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی‌و همت گران‌سنگ ملت رشید ایران اسلامی‌خلق شد.

در این حماسه عظیم ملت بزرگوار ایران، این پرورش‌یافتگان مکتب امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه به حاکمیت اصولگرایی و اسلام ناب محمدی بلی گفتند و چشم دشمنان اسلام و ایران عزیز را خیره کردند، تا جایی که بسیاری از رسانه‌های پربیننده وابسته به استکبار جهانی نتوانستند این افتخار را کتمان نمایند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری در مقابل این عظمت، سجده شکر به جا می‌آورد و این انتخابات بی‌نظیر را به رییس‌جمهور محبوب جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد تبریک می‌گوید.

در این حماسه شگرف، متراکم‌ترین حضور در تاریخ انقلاب و بالاترین برای رییس‌جمهور منتخب به ثبت رسید و فضایی مملو از عشق و امید به آینده‌ای پر از موفقیت و نشاط را به حامیان این رویداد بزرگ یعنی ملت غیور ایران نوید داد.

رقابت‌های بی‌نظیر و باشکوه قبل از انتخابات هم‌اکنون به پایان رسیده و زمان رفاقت، همدلی و هم‌افزایی برای پیشرفت‌ها و تحقق عدالت اجتماعی ان‌شاءالله اعجاب‌آور و تحسین‌برانگیز فرا رسیده است.

همان گونه که رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی فرمودند و ریاست محترم و محبوب‌ جمهوری اسلامی‌بر اساس وظیفه ملی و قانونی خود اعلام کرد اینک ملت ایران پیروز اصلی انتخابات بوده و همه آنها اعم از کسانی که به رییس‌جمهور منتخب رای داده‌اند و آنها که نامزد مورد نظرشان رای نیاورده است و حتی کسانی که موفق به شرکت در انتخابات نشده‌اند، بایستی با وحدت و یکپارچگی ضمن حمایت از نتیجه انتخابات مطمئن باشند که همه شهروندان صاحب حق ایرانی اسلامی‌هستند و چتر عدالت نظام‌ جمهوری اسلامی‌با اتکال به فضل خداوند متعال بر سر همه آنها گسترده خواهد بود. همه کسانی که در گذشته و حال به این انقلاب سترگ و مردم عزیز خدمت نموده و این کشتی نجات را از امواج خطرناک دسیسه‌ها، دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها به سلامت عبور داده‌اند و به عزت و پیشرفت امروز رسانده‌اند نزد ملت بزرگ ایران، عزیز و محترمند. دولت‌های زمان سازندگی و توسعه و خدوم نهم هر کدام به نسبت سهمی‌که در تثبیت، پیشرفت و اقتدار نظام‌جمهوری اسلامی‌ایران داشته‌اند ماجورند و ملت هم خدمات آنها را فراموش نخواهد کرد.