خبرگزاری فارس: شهردار تهران شایعه استعفای خود بعد از انتخابات را تکذیب کرد و گفت: جایی را بهتر از شهرداری برای خدمت نمی‌شناسم. به گزارش خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف دیروز در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با ۴۵ متری زرند در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است شما بعد از انتخابات قصد دارید استعفا دهید؟ گفت: شما جایی را می‌شناسید که من بخواهم بروم، من مرد کار هستم و جایی بهتر از شهرداری برای خدمت نمی‌شناسم. هیچ لذتی را بهتر از کار برای خود در نظر نمی‌گیرم و موضوع استعفا را تکذیب می‌کنم. به گفته قالیباف، این نوع شایعات همیشه در زمان انتخابات وجود داشته است.

شهردار تهران به انتقال پادگان جی اشاره کرد و گفت: از فضای این پادگان می‌توانیم برای توسعه فضاهای فرهنگی استفاده کنیم. قالیباف بیان کرد: همچنین توسعه کانال‌های آب‌های سطحی در سطح منطقه ۹ در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در حال ساخت بزرگراه دو طبقه یادگار امام هستیم، گفت: همچنین ساخت بزرگراه امام علی در شرق تهران در سال جاری در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

شهردار تهران گفت: یکی از مشکلات موجود در شهر ترافیک است که راه‌های زیادی برای رفع این مشکل در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم این معضل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: یکی از تقاطع‌های مهم شهر تهران سه راه شیرپاستوریزه است که با افتتاح این تقاطع بار ترافیکی در این محدوده روان‌ می‌شود. به گفته قالیباف، در حال رفع معارض ملکی در ادامه این پروژه هستیم. وی در پاسخ به این پرسش که امکان ادامه چالش بین شهرداری و دولت دهم درباره تامین اعتبارات اختصاص‌یافته برای مدیریت شهری و در زمینه بودجه مترو وجود دارد؟ گفت: امیدواریم چالشی وجود نداشته باشد. شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم دولت دهم بیش از گذشته نسبت به مسائل شهری و اعتبار به آن توجه داشته باشد، چرا که امروز مردم تهران هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کنند.

قالیباف افزود: وقتی یک نفر در جنوب شهر برای یک آپارتمان ۵۰ متری عوارض پرداخت می‌کند باید دستگاه‌های دولتی نیز عوارض خود را در شهر پرداخت کنند. بنابراین توقع داریم دولت هم به شهر و شهرداری تهران کمک کند.