به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌نوشت: اینجانب به نام خود و به نیابت از برادران و خواهرانم در حزب الله این حماسه شکوهمند را که ملت بزرگ ایران با حضور تاریخی خود در انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته خلق کردند به محضر حضرتعالی تبریک می‌گویم. در این نامه آمده است: در این انتخابات ملت بزرگوار ایران ضمن تجدید بیعت، بار دیگر ایمان و باور خود به این نظام پربرکت و ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی‌ که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار و رهبر آن بود را ابراز کردند.

سید حسن نصرالله در این نامه تصریح کرده است: این حماسه عظیم، حاصل برکات رهبری حکیمانه و ارشادات پدرانه و صبر و شکیبایی بزرگوارانه حضرتعالی بوده که قلوب تمامی‌ مستضعفان و مجاهدان را شاد کرد و امید و آرزوی آنان به توانمندی و ثبات و صلابت پایه‌های این جمهوری عزیز را زنده نمود. نظامی ‌که بسان پشتیبانی بزرگ، استوار و نیرومند برای ملت‌های مقاوم ما که در برابر متجاوزان و غاصبان از حقوق خود دفاع می‌کنند، می‌باشد.

در پایان این نامه آمده است: از خداوند متعال مسالت دارم سایه مبارک حضرت مستطاب عالی را مستدام بدارد و در پرتو رهبری الهی آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون را به ملت ایران و امت اسلامی‌ عطا فرماید.